Thursday, December 24, 2009

Xmas Eve..

pagi ni... aku d bangunkan dgn panggilan dari ummie... ummie suh aku balik pagi ni..sbb ummie kate, salu nyer, pagi, bus ade...haha... aku mmg nak sgt...then aku cepat cepat mandi, siap semua...da siap pakai baju, packing all my stuff.. then tanye kawan aku... (nurul) ..either she wants to follow or not.. n die nak ikut aku balik Perak... so, selepas setengah jam die kate nak balik tp tak nk ponteng kelas..da pk pk pk pk..last last...kiteorg dpt kata sepakat... balik mlm...

so, aku pegi Kajang..bli ticket...nasip sempat..tunggu pak cik taxie..lambat.. da bg tau jam 9..die sampai jam 9.10am...then, ingat da lambat die terus anta aku kat ktm batang benar..upernyer... die gi ambik sorg lagi customer, yg nk gi klinic mantin.. pulak!!..  tp semua marah aku tu...semua ilang bile denga die cakap loghrat nogori..pakcik tu mmg best..tp tu je la, lambat..

Alhamdullillah...sampai je ktm batang benar, scan touch n' go, atas jejantas, train sampai..yey! tak yah tunggu lame...da masuk, ade plak satu port yg best..hehe..then sampai kajang... beli ticket...yey! ade... ticket jam 9.45mlm... sampai Perak jam 12 lebih...da rase mcm Santa Clause plak...huhu...

So, lepas je settle bab ticket, aku balik umah...settle kan bab umah plak..sedia maklum..nk balik cuti..so aku cuci la semua baju baju kotor, seluar, sapu lantai siap mop lagi ni..hehe...semua settle... so tinggal tunggu utk balik je ni...

jam 5 nanti, gerak arr gi KL sentral... naik bus kolej.. hehe..
oOoo balik kg...hati girang... Azwiz... Here I come...nanti kite go foya foya... yey...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...