Monday, August 29, 2011

the time is nearly come!

so, this is it... according to calender, tomoro, the moon will hv a baby!
Malam ni, sama sama la kite nantikan...
mlm nanti, tengok berita bukan sbb nk tgk isi berita.. but aku nk tunggu pengumuman raya!
yippie!!

but....

tak dinafikan, ada berita yg buruk menimpa kawan², family, but... setiap perkara ada hikmahnya... n i know, easier said than done...kita yg tak kene musibah, tak rasa apa yg mereka rasa... again. stiap perkara ada hikmah...ape yg aku bleh tulis.....tabahkan hati, kuatkan semangat yg pergi tetap pergi... dan yg ada kita raikan sebelum ia pergi... okay?

aku, dikenali sebagai Al.... or Alfalfa Falfaa... ingin mintak maaf dari awal perkenalan korg ngan aku sampai la skrg ni... n sampai la esk lusa tulat semua....
aku byk gurau.. byk main.. tp satu pon tak niat utk lukakan hati sesapa...
semua tu just sebagai perencah dlm perkenalan kite... okay?

raya baik-baik ya semua...
makan tu tengok²  jugak.. jgn semua bedal.. mentang² da sebulan tahan, puasa... tak bermaksud korg boleh bedal semua...tengok2 gak yea...

dengan ini... Salam Aidilfitri buat pembaca sekalian!....
ikhlas daripada Al...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...