Sunday, January 17, 2010

Hari yg penat but kenyang..

Smlm.. awal pagi da gerak gi bangi..UNITEN.. best la gak... tp 2 or 3 kali aku tertido.. haha.. best? tp tertido?? haha.. ceramah yg bosan.. yg best nyer dpt derma darah.. tu jer la...

balik jam 4... then rehat kan badan.. tp badan tak leh nk rehat... baring...tp tak leh tido... nk maen ps...tak de mood.. tgk tv.... tk de cite best.. online.... sekejap je.sbb malas duk depan pc lelame..tak de mood gak...

so, lastnye.. aku ajak kawan gi kuar... aku byk duit minyak..aku blanje makan.. haha... Broomm terus ke Benteng.. makan mlm kat sane, tom yam, kerang, sayo goreng, nasi paprik, jd hidangan.. aku ngap ngap ngap... kenyang.. haha... budget mkn kerang sbb nk tambah balik darah la tu.. haa.. klu ade kerang bakar.. best gak..tp smlm kerang rebus jer.. bedal je la..

then terus ke fun fair.. aku masuk jer... maen satu pon tak.. ade satu game tu.. named Ali Baba.. giler .. kwn aku dok ajak naek mendealah tu.. no wayyy!!! aku tak mooo... penah ade pengalaman kat Times Square.. time naik tu.. aku dlm proses nk muntah.... tp tahan.. haha.. tak mo arr..kang semua org kene muntah aku... da la baru pas makan kenyang.. of koz la tak mo naek... well.. kenyang ke, lapa ke..aku still tak nk naik!! huhu..

balik tu, Dinda ajak gi City Park..which is place I neva go...so, time aku pegi plak... semua tutup..so, aku tak tau la ape yg ade kat City park....

then time balik tu..aku tersengguk sengguk tido..2 kali aku tersentak.. pk lory la ape la.. haha....nasip la bkn aku yg drive.. haha..

balik..terus solat isyak..n duuum tido.... .

1 comment:

  1. yg x best nyer...mna gmbr aku time naik Ali Baba 2...nk gak aku bangga...sbb aku sorang...n only girl in our group yg naik Ali Baba 2...hahaha...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...