Tuesday, January 12, 2010

Cuti tinggal Cuti....


Tamat sudah cuti aku... adehh... huhu... pulang semula ke hostel tersayang d samping housemate kesayangan ..
sayang sungguh nk tinggalkan segala kemudahan yg ade kat umah aku ni... contoh nyer.. ummie masak, leh maen ngan baby time boring, ade privacy, ade katil sedap, leh naek moto or kete ble kuar...
semua nyer akan berubah... kene masak sendiri, bosan, tak de pape melainkn tv or cari gado ngan housemate, privacy tipis, katil keras.. haha..nk gi kedai plak... pilihan terhad...

huhu... tp tu la care nk blaja ..either blaja utk criteria or blaja pengalaman...

makin aku meingkat umur... makin aku byk blaja pasal perangai org.. klu dulu, aku pk, manusia ni mcm ni...
time aku study skrg ni... expose ngan pelbagai bangsa/budaya/kepercayaan etc.... mmg mcm mcm perangai ade... sampai nk naek fedup!!

tadi, aku d tanya ole sesorg... pasal software.. memandang kn aku buat Degree.. so die kate.. "dak dak Degree ni, harap sijil je, tp otak tak baguih pon.."
aku tak tau pe point or motif die ckp mcm tu.. d sbb kn aku jarang ckp ngan die... taktau perangai die.. so, aku bia je la.. maleh nk berdebat... da die tak tau pasal software, berhujah pasal software.. byk yg salah.. klu aku dok layan... klu die leh terima tak pe... ni, makin d tego, d perbetulkn, makin byk bunyi...
sampai ke pagi..tak kn selesai.. elok diam..

naek train...tuwun kat lowyat... jenjalan sane... then balik umah angah.. dlm train, berpisah la plak ngan adik aku n kawn die.. larien....balik umah angah...Wahh..ade PS..hari tu PS rosak..skrg da ade balik...
so, tanpa membuang waktu... terus main n buang waktu dlm game God's Hand.. haha...angah maen God Of War..

then, skrg aku ade kat kolej sudah... penat nyerr...perut plak wat hal.. ngantuk gak duk nogori ni... haha.. klt Perak, panas... kat sini.. panas gak... tp tak de buat pape.. tak de baby utk d maen, tak de ummie utk ajak sembang...
dota pon da tak maen skrg da.. huhu.. nanti aku nk ajak sorg la.. try leh tak maen ..hehe....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...