Thursday, April 29, 2010

3in1

akhirnya... ..aku da abis Xm..korg da abis? haha... aku da start cuti..korg dah? aku cuti sebulan..korg? hehehe..

1st n 2nd paper... mmg best..leh jawap...

1st day... takde pape yg jadi..
2nd day... exam..lect ckp " answer only 4 questions, if u answer 5 questions, the best answer I will not mark" hahahha..... mmg bernas sungguh Lect aku ni.. hahaha...

3rd / day or 3rd  paper...huhuhu.....gilow arr.... ade dak tu, baru je dpt soklan, bace, then terus bgn... jumpe lect yg jaga..."i dont want to take Xm.." hahaha.. aku yg terkontang kanting ni pon sabo..bace soklan, goreng la..sedap ke tak ke, janji goreng..sbb da baya... huhu....  klu korg la, dpt Xm paper, then bukak tgk satu mende pon korg tak dpt nk jawap..klu dpt pon...yg just provide markak [5 mark] tak pon, klu korg tau jawap..tp points nyer [15 mark].. tp points korg just bape kerat je.. haha... jenoh kan.? silap silap terus lari drp point... huhu...

Dewan tu mmg bising ngan students yg tak pueh hati..haha.. mcm dlm kelas plak time tu... then, lect terpaksa turun, panggil lect yg mengajar / created question paper tu.. haha.. then, baru la dorg diam....d sbbkn tidak tahan..aku blah!..bkn sbb dorg..tp sbb questions..huhu..satu soklan tak d jawap..sbb tak tau nk goreng mcm mane..huhuhu....but nk buat mcm mane.. mmg salah sendiri..huhu..tak prepare bebetui...kan da susah..

lepas je Xm..terus gi kedai...bli noodles..haha.. korg mesti tau, pe rasa nye, bile simpan niat nk makan maggi, then mak kate, jgn da nk XM..jgn mkn...huhu... so, mesti korg simpan niat nk mkn lepas Xm..silap silap lepas kuar dewan terus nk maggie..haha...mcm tu la aku..huhu..

balik umah, terus masak maggie 2 'papan' maggie..haha... then mkn... lege sbb dpt puaskn hati..tp tak best sbb tak kenyang pon..hahhaa... aku lepas mkn, 5 minit peh tu..mule lapa... erm..tp tak kisah..sbb dpt gak aku merasa maggie... cadang nk bli maggie kari..tp, terbeli plak maggie slurp berapi.... huhu..

peh tu, terus online...aaahhhh..best dpt online..6 hari aku online as a student...means just utk cari bahan..

mlm plak, nk nengok tv, maen game... wah... sblm Xm..tak penah pon niat nk maen game...haa...Dota...nk maen DoTA....aku kalah teruk hari tu korg tau..huhu.... aku bawak kawn dtg umah...maen dota..TUAN RUMAH KALAH!! hahhaa....malu malu....
huhu....
kalah d medan pertempuran.. haha..sungguh jelas kelihatan, hero ku mmg gah megah dan kuat..namun tetap tewas.. haha... (tak pro langsung la ni)

3 comments:

  1. hahaha..bgs2 ko da hbs..
    aku hari ni baru hbs....wakakakkaa...
    hope dptla jawap...XD

    yeyyy....besok dah leh balik..wiiitt2....hahahha..da satu sem x balik nie....:P

    ReplyDelete
  2. huhuhu...tinggal tawakal ngn doa je skrg sbb usaha ingn ikhtiar dh guna masa exam...

    nizam: aku nk ikut balik kelate bley???best 2...muahahah

    ReplyDelete
  3. hahaha... good Luck fo Nizam and teddy... haha....

    zaman aku da berlalu....tunggu hari utk pulang ke tpt ku d besarkn - Perak... hehe...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...