Friday, April 2, 2010

lame plak tak update..

diz morning, class takde...so, lepak ngan kawan kat cafe.. die order roti telur...ngan aku teh tarik kot.. tah la, tp yg pasti byk buih n warne coklat..haha..teh tarik la kan?  then aku terpinga pinga tak tau nk order pe sbb aku da sarapan...

so..tgh dok pk... aku nampak ade pisang tergantung kat tpt buat air..tanye kawan... " just tembikai ade ke? sedap tak" then die kate sedap...haha..maksud aku nk tanye pasal pisang..tp silap buah plak..

aku pgi kat tpt buat air tu, tanye, jus pisang ade? pisang jus? n dia kate.."takde" tp muke dia mcm pening ... so aku ckp.." banana juice?".. " banana juice ade" hahhaa... at dat time..aku ..??? aku silap ckp ke? pisang jus takde...tp bananan juice ade.. hahaha... perhaps dia gunakan slogan..  "this is english campus " hahaha...

so, tunggu punye tunggu..naa..tak tau buat banana juice rhugpe nyer..
dia potong pisang, masuk dlm blender, campo susu..then dia bia jer...mesin tak ape pon tak..die pegi panggil cashier.. sudah nyer cashier yg tolong mesinkan.. haha.. new staff kot..

lepas je aku dpt....aku tgk...ermm...mcm tak sedap jer.. sbb aku terbayangkan, pisang bile d hancur hancur...salu nyer d buat cokodok... so aku bawak gi meje...minum..... memula rase...sedap, 2nd ...ermm...3...aaaa....4...dah!! NO MORE!!!
gelas yg dahulu nyer bagi aku kecil...bile dpt banana juice... rase besar plak gelas yg aku dpt..
satu batang pisang jer utk buat juice tu... tp sapai RM3.. huhuhu....klu ikutkan tak nk minum..tp membazir jer...so, minum...tp tak abis..mcm yg aku bg tau tu la... 3 kali je minum... lagi seinci banana juice tu nk abis, aku da surrender!! haha...
but banana juice kan baik utk kesihatan... kot la...but till now.....terasa lagi banana juice tu kat tekak...


balik dr cafe, ambil docket...wahh...seda tak seda..da bln 4...next month da cuti...
tp status percutian aku ni..tah 3 bulan ker... sebulan ker...
tp yg pasti..Xm ujung bln ni...
Chayok2....

ok aku nk baring atas katil dulu... ^_^.... ambil mood.. haha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...