Thursday, April 28, 2011

so, wot now?

lepas subuh smlm... secara rasmi nyer.. aku activate balik my facebook account...
actually, at 1st, aku lupe password.. haha.. nasip dgn sekali cuba, ter-login plak...
aku on dlm jam 6... time tu, semua org dlm keadaan lemau lagi.. tak online... aku je online sbb well..kelas da takde, nk study...erm...exam da abis...
so, mmg postpone la study aku...nk balik? ingat ade meeting minggu ni, alih2, bile ditanya... meeting ditangguhkn lagi... majlis yg dirancang akan diadakan 16 Mei...(current info)... tp tak salahkn Project Manager pon... elok gak, aku balik lambat..sbb ade kasus yg aku nk main2 kat sini...

bile ptg sket..plan nk masak sambal... p dapo..tgk..perghh!! beras da abis! haha... mane nk dtg sambal klu beras tade..takkan nk makn sambal jer... so, terbantut mantut la plan buat sambal... telo..pon da abis...aiyoo....
**actually, mmg ni plan aku, abiskn semua sblm balik...tp time tu plan sbb ingat nk balik hari selasa... but now plan da betuka.. makanan da telan! so, huh!! aku tak lunch upe nyer hari ni... suke tgk marimar sampai telupe yg aku tak lunch lagi... abaikn la... ade gak kudap2 roti ngan biskut..so, ok la tu..diet.. huhu...

lepas je exam, aku tgk citer Happy Tree Friends Vol 1 ... aku donlod sampai Vol 5... tp, aku baru tgk Vol 1 jer... katun nyer cute, warna pon menarik minat... tp sampai satu tahap... ternganga/terbeliak, and berkerut dahi aku .... nk kate gelak...tak gak...da mcm tgk citer horror jer...
dlm byk2 characters...aku suke Nutty... dpt gule da mcm dpt dadah jer... n aku kurang kat Disco bear tu...
Handy cute gak.. haha..
kadang tu aku pk gak, point katun ni ape?
cartoon mmg tak dinafikn, leh tarik mata yg melihat...gabungan warna pon, cheerful...
tp, kenape rosakkan semua tu dgn darah n babak ngeri? uuuu...tah la..

contoh nyer: mate kene cucuk/mesin... kulit terkoyak n tinggal otot jer... terbelah muke...perghh!!!

mcm ni ha..usus cuddles di ikat kat leher si giggles... perghh!!
yg si Flippy..pantang denga bunyi ala2 berperang.. terus betuka jd ganas!. haha.
bahya ade kawan mcm ni...

klu korg nk try tgk, sile la check kat uTube...
nk try maen game online... click sini
n no worries, game ringan, no donlod required...

4 comments:

  1. firstly, welkam bek to facebook Al..

    happy tree tu memang ganas syial! 18SG tu, SERAM+GANAS... memang tak sesuai untuk ko..

    ReplyDelete
  2. thanks..

    n pasai katun tu...
    apsal tak sesuai utk aku? haha...
    aku da cukup umo la...

    ReplyDelete
  3. err.. bukan ape..

    aku takot ko terbawa-bawa pulak watak dlm katun tu..

    kalau telenovela pun ko selalu ikut, ini kan pula katun..

    hehe...

    ReplyDelete
  4. balik la weyh...semak kolej.haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...