Monday, September 5, 2011

Back to sekolah!

raya ke 7 Registration day!

so, smlm aku da sampai kolej, so, hari ni, pagi ni, register...
time register tu, aku terserempak la ngan classmates.. sorg tu, muke yg dulu nyer happy ja.. but now, aku tgk dia masam ja, mcm takde mood. .nk kate raya, tak kot..sbb dia tak balik negara dia...so, sambut sini..maybe sbb tu la kot.. beraya kat kolej, ape yg best?



so, aku da register.. n my timetable is totally the most pack eva! ini la jadual yg aku nk sejak aku masuk study sini.. baru best! aku suka!

so, ini jadual yg akan aku berdepan ngan sem ni...
kaw kaw best!..
see ma timetable.. penuh! tp tu blom campo lagi satu subject ( pengajian Islam).. huhu.. baru nk ambik, patut nyer awal2 aku da ambik subject tu... aku tak tau la mne nk campak subject tu.. mau masuk ke hari sabtu.. hehe..

but, salu nyer jadual akan bertuka dari semasa ke semasa.. but, sem lepas, takde plak bertuka jadual nyer..
so, aku harap, jadual tak bertuka.. sbb aku nk tgk Bella Calamidades..hehe..
tgk la tu, line semua clear, kecuali hari selasa..sehari skip tak ngape.. jgn jd mcm sem lepas.. dlm seminggu, sehari ja aku dpt tgk Marimar.. sudah nyer, aku tak tau pe jd.. malas aku ikut... ni time cuti aku da ikut citer Bella Calamidades.. so, nk la tgk! eventho cite nyer akan sampai thn dpan.. but.. still nk tgk! n harap cite tu tak jd mangsa mcm cite La Lola.. = alih bahasa...

doakn yg terbaek utk jd yg terbaek!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...