Monday, September 5, 2011

pulang ke Hostel!

raya ke 6...

Raya 6 aku p beraya kat The Mines...  sblm balik bercuti hari tu, aku teringin nk p the mines 2... nk tgk ape yg baru dlm tu... so, ni da raya, baru dpt p the mines 2.... upe nyer ...



dlm tu takde la ape2 lagi... just electronic.. mcm phones, Ipod, then tingkat 2 ade baju2... blom lagi nk pemes... 
so, The Mines yg original masih boom! best.. plus, lagi best drp Times Square.. kat sane yg best nyer ade ThemePark.. tu ja, nk masuk plak, bengkok laa... org kate TS tu tpt dating.. but fo me, kat the mines lagi ramai yg dating.. hehe...

so, lepas beli barang skola - pen, exam paper, files etc...
terus balik kolej.. sampai hostel dlm jam 7pm...
tak ramai yg da balik... 
peh daki hostel yg bertingkat2... da lame tak naik tangga tinggi..huhu.. 
siap2 unpack... settle, mlm tu kuar cari makan.. kedai plak tutup! kelaparan memaksa aku beli beras yg kedainye terletak 100 meter keatas!.. aku tak tau nk kate bape meter..tp jauh gak la.. dlm semalaman perjalanan.! http://matcuoi.com

so, masak nasi plak ... nasi lembik! aiyoo.. da sebulan tak masak nasi... so, dlm kelaparan tu.. mkn je la nasi ngan lauk yg ummie masak.. 
then, itu la dia... malam pertama aku di hostel.. hehe..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...